Inspektor Ochrony Danych – Bartosz Biegus
Certyfikowany Inspektor Ochrony Danych, który łączy szerokie kwalifikacje merytoryczne z pragmatycznym spojrzeniem na wyzwania związane z przepisami RODO. W konsekwencji stawiam na partnerską współpracę z Klientami. Jej fundamentami są dla mnie przede wszystkim: rzetelność, uczciwość i pełne zaangażowanie w powierzone zadania związane z ochroną danych osobowych.
Inspektor Ochrony Danych – wysokie kwalifikacje i pełen zakres uprawnień RODO
Zdobyłem wykształcenie kierunkowe oraz wszystkie niezbędne uprawnienia do świadczenia usług RODO. To przede wszystkim:
- ukończone studia magisterskie na kierunku Administracja Publiczna Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego.
- ukończone studia podyplomowe na kierunku Inspektor Ochrony Danych w Wyzszej Szkole Administracji Publicznej w Szczecinie.
- certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg EN ISO/IEC 27001:2017 z akredytacją Polskiego Centrum Akredytacji (PCA).
Doświadczenie we współpracy z firmami i instytucjami publicznymi
Współpracuję z Klientami z sektorów prywatnego i publicznego. Wykonuję wdrożenia RODO i inne usługi m.in. dla:
- jednostek administracji samorządowej.
- szkół oraz uczelni wyższych.
- ośrodków pomocy społecznej.
- spółek i dużych przedsiębiorstw – np. hoteli, przedszkoli niepublicznych etc.
- małych i średnich firm działających w rozmaitych branżach.
Przeprowadziłem wiele audytów RODO, w tym w ramach programu Cyfrowa Polska w samorządach. Mam również wieloletnią praktykę w tym sektorze – przez ponad 5 lat byłem pracownikiem urzędu gminy, a obecnie reprezentuję mieszkańców jako radny Rady Powiatu w Gryfinie (kadencja 2018-2023).
Bez wątpienia tak szerokie spektrum doświadczeń w różnych niszach działalności pozwala mi przełożyć wymogi RODO na praktyczne rozwiązania dostosowane do sytuacji moich Klientów. Wdrożenie RODO przeprowadzane jest według indywidualnych potrzeb.
RODO-GRYF w mediach
Usługi RODO szyte na miarę
Przepisy RODO obejmują bardzo szeroki zakres firm i instytucji. W związku z tym, w przypadku każdego Klienta zarówno zakres usług, jak i specyfika ich realizacji oraz koszty są ustalane indywidualnie. Wdrożenie poprzedzają:
- rzetelna analiza sytuacji biznesowej Klienta, specyfiki jego działalności oraz potrzeb,
- pogłębiona rozmowa, w trakcie której ustalamy wzajemne oczekiwania.
Dopiero na tym etapie podejmujemy decyzję o podjęciu współpracy.